Blog

Barterová spolupráce: Ideální marketingový tah?

Barterová spolupráce: Ideální marketingový tah?

Barterová spolupráce: Ideální marketingový tah?   Přemýšleli jste někdy nad tím, jak se svým projektem proniknout do širšího povědomí lidí a ideálně neutratit majlant? Samozřejmě v dnešním světě není nic zdarma, stále ale existuje barterová spolupráce. Jak...

číst více
11 TIPů, jak získat validní zpětný odkaz

11 TIPů, jak získat validní zpětný odkaz

11 Tipů jak získat validní zpětny odkaz Na internetu se to jen hemží projekty. S dost velkou pravděpodobností i ten váš narazí na konkurenci, minimálně potom během hledání klíčových slov. Vyhráli jste si s grafikou, stránky naplnili obsahem, ale čím zazářit teď?...

číst více
3 typy zpětných odkazů: Který je ten správný?

3 typy zpětných odkazů: Který je ten správný?

3 typy zpětných odkazů: Který je ten správný? Zkušení webmasteři, obsahoví marketéři a SEO experti rozumí velmi dobře, jaký význam mají zpětné odkazy pro spravovaný web. Když ovšem přijde do tuhého, ne vždy jsou si jistí, který zpětný odkaz je vlastně dobrý a který...

číst více
Obsah na webu: naučte se díky němu růst!

Obsah na webu: naučte se díky němu růst!

Obsah na webu: naučte se díky němu růst! Zatímco dříve vyhledávače dávaly přednost především webům, které nabízely co možná největší průnik klíčových slov, doba se změnila. Algoritmy jsou mnohem chytřejší a umí si hravě analyzovat obsah webu a podle jeho kvality...

číst více