Blog

3 typy zpětných odkazů: Který je ten správný?

3 typy zpětných odkazů: Který je ten správný?

3 typy zpětných odkazů: Který je ten správný? Zkušení webmasteři, obsahoví marketéři a SEO experti rozumí velmi dobře, jaký význam mají zpětné odkazy pro spravovaný web. Když ovšem přijde do tuhého, ne vždy jsou si jistí, který zpětný odkaz je vlastně dobrý a který...

číst více
Obsah na webu: naučte se díky němu růst!

Obsah na webu: naučte se díky němu růst!

Obsah na webu: naučte se díky němu růst! Zatímco dříve vyhledávače dávaly přednost především webům, které nabízely co možná největší průnik klíčových slov, doba se změnila. Algoritmy jsou mnohem chytřejší a umí si hravě analyzovat obsah webu a podle jeho kvality...

číst více
Potenciál PPC: pomůže vám zazářit?

Potenciál PPC: pomůže vám zazářit?

Potenciál PPC: pomůže vám zazářit? Photo by Caio from Pexels Internet nabízí nespočet možností propagace projektu. Na reklamách závisí úspěch většiny obchodů, pomáhají ale také rozšířit povědomí o magazínu případně o osobních portfoliích. Do jaké míry se v úspěchu...

číst více
Analýza klíčových slov a proč ji potřebujete?

Analýza klíčových slov a proč ji potřebujete?

Analýza klíčových slov a proč ji potřebujete?   Photo by mentatdgt from Pexels V online světě existuje hromada pojmů, které se vyplatí znát. Rozhodně mezi ně patří i analýza klíčových slov. Proč si ji nechávají firmy dělat na zakázku, v čem spočívá a jak nakonec...

číst více