
3 typy zpětných odkazů: Který je ten správný?
3 typy zpětných odkazů: Který je ten správný? Zkušení webmasteři, obsahoví marketéři a SEO experti rozumí velmi dobře, jaký význam mají zpětné odkazy pro spravovaný web. Když ovšem přijde do tuhého, ne vždy jsou si jistí, který zpětný odkaz je vlastně dobrý a který...

Obsah na webu: naučte se díky němu růst!
Obsah na webu: naučte se díky němu růst! Zatímco dříve vyhledávače dávaly přednost především webům, které nabízely co možná největší průnik klíčových slov, doba se změnila. Algoritmy jsou mnohem chytřejší a umí si hravě analyzovat obsah webu a podle jeho kvality...

Potenciál PPC: pomůže vám zazářit?
Potenciál PPC: pomůže vám zazářit? Photo by Caio from Pexels Internet nabízí nespočet možností propagace projektu. Na reklamách závisí úspěch většiny obchodů, pomáhají ale také rozšířit povědomí o magazínu případně o osobních portfoliích. Do jaké míry se v úspěchu...

3 triky pro propagaci webových stránek: prohlédněte metody profesionálů
3 triky pro propagaci webových stránek: prohlédněte metody profesionálůVytvořit nové webové stránky dá zabrat. Rozhodně tím ale snahy o to prorazit na internetu nekončí. Jakým způsobem dostat prezentaci na oči potenciálním návštěvníkům nebo zákazníkům? Jak...

Analýza klíčových slov a proč ji potřebujete?
Analýza klíčových slov a proč ji potřebujete? Photo by mentatdgt from Pexels V online světě existuje hromada pojmů, které se vyplatí znát. Rozhodně mezi ně patří i analýza klíčových slov. Proč si ji nechávají firmy dělat na zakázku, v čem spočívá a jak nakonec...

Získejte zpětné odkazy! Pět tipů, které pomohou každému.
Získejte zpětné odkazy! Pět tipů, které pomohou každému. Dostat se na vysoké pozice ve vyhledávání, zaujmout nové klienty, vše je spojené se zpětnými odkazy. Jak zahýbat s návštěvností svého webu a neutratit majlant?Způsobů, které zajistí věrohodné zpětné...